8 травня відбулися засідання фахової предметної комісії з української мови та апеляційної комісії Українського центру оцінювання якості освіти, на яких розглядалося питання про завдання №29-33 тесту з української мови і літератури.
Усі експерти-члени фахової предметної комісії повторно підтвердили правильність відповідей до всіх завдань тесту з української мови, які були ухвалені на засіданні комісії 24 квітня 2015 року. Також вони ухвалили рішення вважати інші варіанти відповідей до завдань №29-33, що їх дали учасники зовнішнього незалежного оцінювання, неправильними, «оскільки вони не випливають зі змісту тексту Г. Пагутяк «Маленький шлях – не для людей…». Експерти, проаналізувавши психометричні характеристики завдань № 29-33 до тексту Г. Пагутяк «Маленький шлях – не для людей…», також ухвалили визнати можливим, крім правильного, оцінити в 1 (один) бал варіант відповіді до завдання №31 та до завдання №32, які за своїми психометричними показниками мають найвищу частотність вибору; визнати доцільним урахувати результати виконання завдань № 29-33 для державної підсумкової атестації з української мови.
На засіданні апеляційної комісії уважно проаналізовано ухвалу фахової предметної комісії та психометричні характеристики завдань, про які йде мова. Погоджуючись із висновками фахової предметної комісії, але беручи до уваги, що ці завдання мають незадовільні психометричні характеристики, апеляційна комісія прийняла такі рішення: завдання до тексту Г. Пагутяк «Маленький шлях – не для людей…» не враховувати під час визначення результатів державної підсумкової атестації; за виконання кожного із завдань №29, 31, 32 усім учасникам зовнішнього незалежного оцінювання зарахувати по 1 (одному) балу; завдання №30, 33 оцінювати за відповідями, визначеними фаховою предметною комісією з української мови.
Відділ інформації та комунікації з громадськістю УЦОЯО
Переглядів:
464
|
Додав:
SergeyV
|
Дата:
12.05.2015
|
|
Відбулося засідання експертної комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти, на якому визначено пороговий бал «склав/не склав» для тесту з української мови і літератури. За результатами статистично-математичних розрахунків Українським центром оцінювання якості освіти було запропоновано членам комісії встановити пороговий бал, що відповідає 25-ти тестовим балам. У цьому разі його б не подолали 13,3 % учасників зовнішнього незалежного оцінювання.Члени експертної комісії після обговорення прийняли рішення знизити пороговий бал до 22-ох тестових балів, що дасть можливість його подолати 91,6 % учасників зовнішнього незалежного оцінювання.У зв’язку із прийнятим експертною комісією рішенням про зміну розрахунку порогового бала результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури будуть оголошені 13 травня.
Відділ інформації та комунікації з громадськістю УЦОЯО
Переглядів:
463
|
Додав:
SergeyV
|
Дата:
12.05.2015
|
|
У зв’язку з неоднозначним трактуванням рішення апеляційної комісії щодо оцінювання завдань № 29-33 тесту з української мови і літератури роз’яснюємо таке.У міжнародній практиці використання тестових технологій під час педагогічного оцінювання достатньо часто трапляються випадки, коли за результатами виконання учасниками робіт окремі завдання тестів виявляються такими, що мають незадовільні психометричні характеристики. Причинами незадовільних характеристик можуть бути помилки в завданнях, високий рівень складності та ряд інших. У подібних випадках задля забезпечення справедливості всім учасникам або зараховується однакова кількість балів (незалежно від наданого варіанта відповіді), або вилучаються проблемні завдання з тесту. Такі рішення не впливають на місце абітурієнта в кінцевому рейтингу, тому що застосовуються до всіх учасників. Подібні випадки в попередні роки також мали місце в українській системі зовнішнього оцінювання. Тоді всім учасникам тестування зараховувалася однакова кількість балів за окремі завдання з незадовільними психометричними характеристиками. Аналогічною виявилася ситуація і цього року, коли три завдання в тесті з української мови і літератури отримали незадовільні психометричні характеристики. Поява незадовільних психометричних характеристик у тесті з української мови і літератури, на думку експертів, зумовлена тим, що учасники оцінювання не були готові до виконання подібних завдань, хоч вони повністю відповідають вимогам державних стандартів і програмі зовнішнього оцінювання.
Відділ інформації та комунікації з громадськістю УЦОЯО
Переглядів:
468
|
Додав:
SergeyV
|
Дата:
12.05.2015
|
|
Величезне серце з квітів маку розцвіло сьогодні на подвір’ї нашої школи. 8 травня , в День пам'яті та примирення, пройшов флешмоб "Пам'ятаємо-перемагаємо", в якому взяли участь учні 1-11 класів. Саме сьогодні наші серця б’ються в унісон із мільйонами сердець українців, які свято бережуть пам’ять про Другу світову війну та моляться за українських солдатів, які відстоюють нашу державу на Сході країни.
Переглядів:
626
|
Додав:
SergeyV
|
Дата:
12.05.2015
|
|
8 травня, в День пам'яті та примирення, учні 6-7 класів зустрічалися з ветераном Другої світової війни , бійцем мінометної батареї Бондаренком П. Т. Петро Трохимович пройшов дорогами війни з червня 1941 року по травень 1945-ого.У складі Північної групи військ визволяв українські міста і села від фашистів. Учні уважно слухали старого солдата, який згадував своїх бойових побратимів, незабутні зустрічі з союзниками - військовослужбовцями США Й Великобританії. Шкода, що людство ніяк не хоче засвоїти, що війна – це найстрашніше зло на нашій землі. Світла пам'ять усім воїнам, які полягли на полях битв.
Переглядів:
469
|
Додав:
SergeyV
|
Дата:
12.05.2015
|
|
Протягом квітня школа розквітла шкільними стіннівками. Кожен клас щиро ділився розповідями та світлинами про своє шкільне життя, свої досягнення та вершини. Креативність, оригінальність, естетичний смак, художні здібності проявили класні редколегії, репрезентуючи власні здобутки. Жоден класний колектив не лишився байдужим. Молодці!
Фотоальбом vk.com
Переглядів:
449
|
Додав:
SergeyV
|
Дата:
12.05.2015
|
| |