Ви увійшли як ГістьВітаю Вас, Гість

ІСТОРІЯ ШКОЛИ
   
    У вересні  1961 року вперше були відкриті двері  загальноосвітньої середньої школи № 20 на 880 місць з мішаною мовою навчання за адресою, де нині знаходиться ЧОІПОПП.

    З 1961 по 1988 роки її директорами були Брозніченко О. М., Снітко М. А., Барчан Г. П. У школі навчалися такі, нині відомі люди: Михайло Дмитрович Сирота, політик, народний депутат України 2-го, 3-го та 6-го скликань, один з авторів Конституції України; Тамара Федорівна Гордова, Заслужений  художник України, майстриня декоративного мистецтва; Шапошнікова Валентина Іванівна, прес-аташе ПАТ «Черкасиобленерго»; Семиліт Микола Васильович, докторант Національної академії України педагогічних наук  інституту соціальної і політичної психології; Микола Упир, головний архітектор м. Черкаси.


    У  1989 році школа переїхала у новозбудоване приміщення за адресою: вул. Бидгощська, 3. У школу №20  прийшов старий колектив під цим уже номером. Її директором була призначена Мелькаєва Н.П., яка створила і до 2011року очолювала нову школу – школу гуманітарно – естетичного профілю. Створення естетично розвиваючого гармонійного середовища, утвердження різноманітними засобами атмосфери емоційного благополуччя і духовного взаємозбагачення учнівського колективу, надання можливостей випробувати себе не лише здібній, а й «слабкій» дитині – ось та модель школи , яку створив педагогічний колектив під керівництвом Мелькаєвої Н. П.


    Чотири  рази заклад змінював  свій статус, вписуючись у вимоги реформ в освіті: загальноосвітня середня школа,  школа-гімназія, школа-комплекс, а сьогодні – спеціалізована школа гуманітарно-естетичного профілю. Весь цей час педагогічний колектив, обравши в перші роки існування школи педагогічну мету „Через культуру – до знань ”, поглиблюючи і вдосконалюючи її зміст, але не відступаючи від задуманого, будує і плекає духовне і культурне середовище школи та мікрорайону міста.
    Мінялась назва, але залишався зміст - формування свідомої загальнолюдської культури дитини через засоби мистецтва. При реалізації цього змісту пріоритетна роль належить предметам гуманітарно-естетичного циклу. Відповідно до наказу МОН України спеціалізована школа №20 є експериментальним навчальним закладом з проблеми „Художньо-естетична освіта і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів ”.
У липні 2011 року директором Черкаської спеціалізованої школи № 20 стає Кіта Л.Б.
    Сьогодні у школі працює 63 педагоги. Їм близьке головне завдання сьогодення – адаптація дитини в суспільстві у відповідності з її природними можливостями, повага до особистості учня, індивідуальний підхід до кожного з них, намагання надати підтримку дитині, розвиваючи її здібності. 


    Школа працює за чотирма навчальними планами. Так, у навчальних планах музичних класів - уроки хорового мистецтва, теорія музики, сольфеджіо, гра на одному (за вибором) з музичних інструментів – народних, духових та ударних інструментах тощо. Хореографічні класи мають уроки класичного тренажу, народного танцю, сценічної майстерності. Учні художніх класів за час навчання в школі оволодівають багатьма видами художніх ремесел, їх роботи систематично експонуються на виставках в обласному центрі. Крім вивчення предметів естетичного циклу, відвідування індивідуальних занять з музичного інструменту, діти мають змогу працювати у творчих колективах. Таких об’єднань у школі 14: зразковий хореографічний ансамбль «Надія», зразковий оркестр народних інструментів, зразковий духовий оркестр, зразкова вокальна студія «Беліссімо», а також художні та театральні творчі колективи, ансамблі домристів, баяністів, бандуристів, сопілкарів.
    Всього творчі колективи об’єднують 450 дітей, а мистецтвом займається близько 550 дітей із 644 учнів школи.  Робота у творчих колективах напружена і жадана для дітей – численні концерти, конкурси, творчі звіти. Традиції школи дають змогу кожній дитині розкрити своє неповторне «Я», виховують упевненість у тому, що це «Я» вкрай необхідне людям, бо без музики, танцю, живопису людське життя втрачає свої найяскравіші барви. Випускники школи впевнено вступають у самостійне життя, використовуючи і розвиваючи свій творчий потенціал.