Ви увійшли як ГістьВітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Листопад » 05

Саме під такою назвою розгорнуто у школі виставку графічних робіт учнів 9-Б класу. Приходьте і насолоджуйтесь роботами Лузана Віталія, Клименко Ольги, Акаб Бушри, Сокирко Ірини,Захарчук Ради, Тремби Єгора, Школьного Артема.

Альбом графічних робіт

Переглядів: 676 | Додав: SergeyV | Дата: 05.11.2014 | Коментарі (0)

    Надсилаємо для ознайомлення і керівництва у роботі лист Українського центру оцінювання якості освіти від 27.10.2014 до директорів навчальних закладів щодо запровадження нових елементів у технології проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2015 року (ZNO_2015).

 

Переглядів: 546 | Додав: SergeyV | Дата: 05.11.2014 | Коментарі (0)

   Вчені припускають, що кількість обдарованих дітей становить не менше 15-25% від загальної популяції. Що ж відбувається з обдарованими дітьми в сучасній школі? Адже, якщо вважати, що принаймні від 15 до 25% учнів у нашій школі є обдарованими, то де ж вони? Вимірювання рівня розвитку дитини за допомогою існуючих тестів не дає гарантії, що ми не прогледіли обдарованої дитини. Крім того, часто за основну ознаку обдарованості приймається високий рівень інтелектуального розвитку. Якщо учень невстигаючий, то про яку його обдарованість може йти мова? Виявляється, видатні досягнення можливі і при середньому рівні розвитку інтелекту (Енштейн). За даними американського психолога Е. Торренса, близько 30% дітей, відрахованих зі школи за неуспішність, були обдарованими дітьми. Тому не можна забувати, що дітей з прихованою обдарованістю значно більше, ніж з явною обдарованістю.Школа, орієнтована на розкриття індивідуальних можливостей кожної дитини, не може не рахуватися з тим фактом, що близько 30% учнів за час їх одинадцятирічного навчання знижують свої вихідні показники творчого розвитку. І якщо ми не будемо піклуватися про задоволення інтелектуальних та творчих запитів цих 30% учнів, то нам залишиться тільки дивуватися тій легкості, з якою губляться найцінніші якості дитини - «відкритий розум і гнучкий інтерес дитинства». Виявлення і  підтримка обдарованих дітей є важливою метою психолого – педагогічного супроводу  дитини в системі освіти. Саме ці проблеми стали темою педагогічної ради «Створення умов для розвитку й реалізації творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу», яка відбулася у школі 3 листопада. Л.П.Щербатюк, заступник директора із навчально-виховної роботи, виступила з доповіддю. Учителі початкових класів (Кисіль В.О.), української мови та літератури (Заїка О.В.), музичного мистецтва (Волчо Ю.Г.) ділилися досвідом роботи із розвитку творчих здібностей учнів. Велася конкретна, предметна розмова з теми. Залучили до співпраці шкільного психолога. Думаємо, ідеї, які прозвучали у виступах учителів, стануть у нагоді нашим колегам у навчальній діяльності.

Переглядів: 570 | Додав: SergeyV | Дата: 05.11.2014 | Коментарі (0)

2 листопада відбувся ІІ (міський) етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка . Вітаємо учнів-переможців та вчителів, які їх підготували.
ІІ місце – Роман Анастасія,7-Аклас (учитель Миколенко Т.О.)
ІІІ місце – Проценко Катерина , 5-В клас (учитель Вовкотруб Л.О.)
ІІІ місце – Алєксєєва Ксенія, 9гум. клас (учитель Вовкотруб Л.О.)

Переглядів: 558 | Додав: SergeyV | Дата: 05.11.2014 | Коментарі (0)