Нещодавно у концертному залі Черкаського музичного училища відбувся концерт викладача по класу домри, професора Донецької консерваторії Світлани Білоусової. Учасники шкільного оркестру народних інструментів разом зі своми викладачами по класу «музичний інструмент» (Агасімовою Л.І., Сухенко І.В.)відвідали концерт і були вражені майстерністю виконання, незвичайними прийомами гри на домрі. |
На початку листопада у Черкаській обласній філармонії відбувся черговий концерт Дитячої філармонії. Учні 6-Б класу разом зі своїм класним керівником О.М.Бас насолоджувались зустріччю із музичною Іспанією, символом якої є гітара. У програмі концерту - розповідь про історію виникнення і поширення цього популярного музичного інструмента та композиторів, які присвятили гітарі сторінки своєї творчості. А виступ гостя програми – соліста Національної філармонії України, заслуженого артиста України Андрія Остапенка, його натхненна та віртуозна гра, темпераментні ритми та мелодії допомогли зануритися у неповторну атмосферу Іспанії. У програмі прозвучали вокальні та інструментальні твори видатних композиторів Ісаака Альбеніса, Жоржа Бізе, Вінченцо ді К’яра, Хоакіно Родріго, Мануеля де Фалья. Зачарував учнів і неймовірний світ іспанського танцю. |
У акції «Здай макулатуру – збережи дерево» взяли участь учні 5-11 класів. Зібрано було 550 кг макулатури. Перемогу вибороли учні 7-А класу (кл. керівник Миколенко Т.О.). Їхній вклад – 133 кг. Найбільший особистий вклад Дудки Андрія (48 кг), учня 5-Б класу. |
Сьогодні у школі стартував І етап XV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Взяли участь у ньому учні 3-11 класів. Переможці спробують позмагатись у ІІ етапі 16 листопада. До свята писемності було виготовлено цікаві газети, проведено вікторини та конкурси. Перевірити свої знання з мови спробували і вчителі, написавши диктант. |
7 листопада старшокласники відвідали Черкаський драматичний театр ім. Т.Г.Шевченка і мали змогу переглянути виставу «Кайдашева сім’я». Твір видатного класика-земляка І.С.Нечуя-Левицького примусив глядачів не тільки посміятись, а й побачити себе у родині, у стосунках, у ставленні до навколишнього світу. Можливо, для когось це був погляд на себе збоку та український світ вцілому? |
У міській олімпіаді з історії наші учні завоювали призові місця: |
Саме під такою назвою розгорнуто у школі виставку графічних робіт учнів 9-Б класу. Приходьте і насолоджуйтесь роботами Лузана Віталія, Клименко Ольги, Акаб Бушри, Сокирко Ірини,Захарчук Ради, Тремби Єгора, Школьного Артема. |
Надсилаємо для ознайомлення і керівництва у роботі лист Українського центру оцінювання якості освіти від 27.10.2014 до директорів навчальних закладів щодо запровадження нових елементів у технології проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2015 року (ZNO_2015).
|
Вчені припускають, що кількість обдарованих дітей становить не менше 15-25% від загальної популяції. Що ж відбувається з обдарованими дітьми в сучасній школі? Адже, якщо вважати, що принаймні від 15 до 25% учнів у нашій школі є обдарованими, то де ж вони? Вимірювання рівня розвитку дитини за допомогою існуючих тестів не дає гарантії, що ми не прогледіли обдарованої дитини. Крім того, часто за основну ознаку обдарованості приймається високий рівень інтелектуального розвитку. Якщо учень невстигаючий, то про яку його обдарованість може йти мова? Виявляється, видатні досягнення можливі і при середньому рівні розвитку інтелекту (Енштейн). За даними американського психолога Е. Торренса, близько 30% дітей, відрахованих зі школи за неуспішність, були обдарованими дітьми. Тому не можна забувати, що дітей з прихованою обдарованістю значно більше, ніж з явною обдарованістю.Школа, орієнтована на розкриття індивідуальних можливостей кожної дитини, не може не рахуватися з тим фактом, що близько 30% учнів за час їх одинадцятирічного навчання знижують свої вихідні показники творчого розвитку. І якщо ми не будемо піклуватися про задоволення інтелектуальних та творчих запитів цих 30% учнів, то нам залишиться тільки дивуватися тій легкості, з якою губляться найцінніші якості дитини - «відкритий розум і гнучкий інтерес дитинства». Виявлення і підтримка обдарованих дітей є важливою метою психолого – педагогічного супроводу дитини в системі освіти. Саме ці проблеми стали темою педагогічної ради «Створення умов для розвитку й реалізації творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу», яка відбулася у школі 3 листопада. Л.П.Щербатюк, заступник директора із навчально-виховної роботи, виступила з доповіддю. Учителі початкових класів (Кисіль В.О.), української мови та літератури (Заїка О.В.), музичного мистецтва (Волчо Ю.Г.) ділилися досвідом роботи із розвитку творчих здібностей учнів. Велася конкретна, предметна розмова з теми. Залучили до співпраці шкільного психолога. Думаємо, ідеї, які прозвучали у виступах учителів, стануть у нагоді нашим колегам у навчальній діяльності. |
2 листопада відбувся ІІ (міський) етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка . Вітаємо учнів-переможців та вчителів, які їх підготували. |