Ви увійшли як ГістьВітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Листопад » 21 » Розмова про наболіле
18:19
Розмова про наболіле

Чому мотивація є рушійною силою для розвитку інтелекту?  Як пробудити і підтримати в учнів інтерес до пізнання нового? Чому успішність, глибина й міцність знань, бажання і здатність навчатися протягом життя залежать від мотивації? Як створити умови на уроці  та й у школі  для появи в учнів як зовнішньої, так і внутрішньої мотивації? Саме над цими питаннями працювали вчителі школи на черговій педраді «Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників НВП як важлива умова покращення якості освіти та розвитку творчого мислення», яка відбулася 20.11.2017р..
Теоретичне підгрунтя теми розкрила у виступі заступник директора із НВР С.М.Лис. Педагоги школи (Валебна В.С., Кисіль В.О., Шкребтієнко Л.В., Андрущенко Л.І., Миколенко Т.О., Мельник А.А.) мали змогу обговорити наболілі питання і поділитися досвідом у вирішенні питань, які їх хвилюють, із колективом. Про психологічні аспекти мотивації навчальної діяльності йшлося у виступі практичного психолога школи Т.С.Литовченко.
 Усі вищі духовні потреби людини – у пізнанні, самоствердженні, самовираженні, самоактуалізації. Це прагнення до самовдосконалення, саморозвитку. Використати ці потреби для мотивації навчання – означає відкрити шлях до підвищення якості освіти. Основними серед стимулювання завдань навчання є стимулювання навчально-пізнавальної активності учнів та формування пізнавальних потреб. Адже  викладання – це мистецтво, а не ремесло.  Винаходити, вимагати, удосконалюватися – єдиний можливий курс сучасного педагога. Саме до таких висновків прийшли педагоги.

 

Переглядів: 466 | Додав: SergeyV | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: